dimarts, 24 de març del 2020

Exercicis sobre el TEXT EXPOSITIU

Vinga una mica més de feina... Avui, TEXT EXPOSITIU...

En primer lloc un vídeo per refrescar la memòria:





En segon lloc ja pots accedir a la carpeta de català de L’Escola a Casa que tens al Drive i buscar el text expositiu. Hi tornes a tenir el pdf de Recursos del Text Expositiu.

I a treballar... cal llegir el text 2 La màgia i fer els exercicis 6,7,8 i 9 i el text 3 Es presenta la por i fer els exercicis 10 i 11.

Els fas a la llibreta de català i quan els hagis acabat, obres un comentari en aquesta entrada i em dius com has resolt els exercicis, si han estat fàcils, complicats ... Així ens comuniquem!

Gràcies per ser com sou!


96 comentaris:

  1. Hola Carrie,
    ja he acabat de fer els exercicis del text expositiu, crec que la majoria m'han anat força bé i han estat força fàcils menys l'exercici 7 de màgia que ha estat el que m'ha costat més hi ha set més complicat per a mi.

    MARINA SERRET

    ResponElimina
  2. Molt bé Marina. Si l'exercici 7 era, ppot ser, el més complicat de fer. Però segur que ho has fet bé.

    Felicitats Marina!

    Estem en contacte

    Carrie

    ResponElimina
  3. Ja he fet els exercicis, han set fàcils però l'exercici 6 m'ha costat entendre'l.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Mireia! Segur que també has fet bé l'exercici 6.

      Continua treballant Mireia!

      Carrie

      Elimina
  4. En general m'han semblat força senzills però el exercici 7 ha set el que m'ha costat més ja que em costa distingir les idees principals del text.

    POL ESPUCHE LLORENS

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pol, molt bé que hagis fet els exercicis. Segur que el número 7 també l'has fet bé...

      Estem en contacte!ª

      Carrie

      Elimina
  5. Hola Carrie, ja he fet els exercicis però l'exercici 7 no l'he acabat d'entendre i l'he deixat però tots els altres els he fet amb facilitat.
    Nicol Doblas.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Nicole! Molt bé que hagis fet els exercicis. Si el número 7 era una mica més complicat, havíem de dir com estava organitzat el text, pensant amb l'estructura del text i com s'organitzava cada paràgraf. Però tranquil·la ja ens ho mirarem.

      Estem en contacte.

      Carrie

      Elimina
  6. Hola Carrie, he fet els exercicis i tots m'han anat bé i m'han resultat fàcils, tot i que l'exercici 7 m'ha costat una mcia d'entendre'l.

    Berta Cargol

    ResponElimina
  7. Mol be Berta! Genial... Si l'exercici 7 era una miqueta més complicat. Segur que l'has fet bé.

    Estem en contacte!

    Carrie

    ResponElimina
  8. Hola Carrie, ja he acabat els exercicis i m'han semblat bastant senzills tots menys algun que he tingut que rumiar una mica més.

    Arnau Casanovas.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Arnau! Trobo genial que aneu fent els exercicis que us he deixat.

      Seguim en contacte!
      Carrie

      Elimina
  9. He fet tots els exercicis tot i que he tingut alguna dificultat amb algun exercici

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé Aisa.. Quan poguem tornar a l'escola els comentarem... Estic supercontenta que els hagis fet!

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  10. He acabat tots els exercicis dels textos en els exercicis del primer text m'han costat més i he tingut algunes dificultats en canvi el segon ya m'ha anat millor i ho he pogut acabar tot.
    Jhon Rivas

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt Bé Jhon!, així m'agrada, m'encanta que sàpigues fer els exercicis. Si tens algun dubte em truques o passes un correu!
      Una abraçada
      Carrie

      Elimina
  11. Hola Carrie, ja he completat tots els exercicis que ens has posat, tots m'han estat fàcils tot i que el 7 m'ha costat una mica d'entendre però le pogut completar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Alèxia! Molt bé que hagis acabat la feina. Si l'exercici 7 era un xic més complicat, però no dubto ni per un moment que el deus haver fet super bé!

      Seguim en contacte!

      Carrie

      Elimina
  12. Hola Carrie!
    He fet tots els exercicis i els dos textos m'han agradat moltíssim! Els he trobat molt interessants. He trobat que els exercicis eren força fàcils però els que m'han costat més han estat el 6 i el 7 ja que costa resumir o posar com a títol tot el que explica un paràgraf. Tot i això ha estat entretingut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Isabel! Si l'exercici 7 era potser el més complicat. Penso com tu que els textos eren interessants:Màgia i por ... es relacionen bé entre ells.
      Atents que dimecres us posaré una xic més de feina!

      Una abraçada

      carrie.

      Elimina
  13. Hola Carrie,
    Els textos els he trobat realment interessants, en general he pogut fer tots els exercicis bé i sense problema. Els exercicis que m'han costat més han estat el sis, el set i el deu perquè em costa una mica redactar i resumir però crec que els meus resultats han estat bons.

    Albert Samsó

    ResponElimina
  14. Molt bé Albert! és molt imporatnat anar fent les feines proposasdes... Si l'activitat 7 era la més complicada que hi havia, però estic sugura que l'has fet bé. Evidentment requeria un xic més d'esforç.

    Estem en contacte!

    Carrie

    ResponElimina
  15. Hola Carrie!
    He fet tots els exercicis que ens has dit i els textos m'han semblat molt interessants i m'han agradat. He trobat que els exercicis m'han semblat força fàcils però el que més m'ha costat ha estat l'exercici 7; m'ha costat entendre'l però al final ja l'he entès.

    ANNA GELIS QUINTANA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Anna, Genial que hagis fet els exercicis. Si el número 7 ear el més complicat de tots... però estic segura que l'has fet bé!

      T'he respost el correu!

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  16. Hola Carrie,
    He fet els exercicis proposats i he trobat que els textos eren divertits.Els he trobat molt interessants tot i que jo no cregui amb aquestes coses crec que és un punt de vista diferent i molt interessant.Tots els exercicis han set fàcils i el 7 ha set una mica més complicat.

    Pol Serra

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pol, que bé que hagis fet els exercicis! Fa gràcia perquè tots coincidiu en qie l'exercici 7 és el més complicat i és cert, era el que més costava... és complicat veure com han organitzat el text i extreure'n el més important... però estic segura que ho has fet genial.

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  17. Hola Carrie,
    Ja he acabat de llegir els textos i fer els exercissis, m'han semblat molt divertits i entretinguts, tot i que el numero sis m'hi he passat una bona estona. Però en general han estat molt bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Joan! Genial... veig que si que, qiue segons em comentes has fet els exercicis. Sinó recordo malament l'exercici 6 era el de treure le sidees més imporatnts dels diferents paràgrafs? Bé ara no ho recordo:
      Segur que has fet una molt bona feina!
      Genial!

      Carrie

      Elimina
  18. Hola Carrie!
    Els exercissis m'han anat bé, els he pogut fer sense dificultats, tot i que en alguns com el set he hagut de rumiar una mica més. Els textos els he hagut de llegir més d'una vegada, ja que no són senzills, però els dos són molt bonics.
    Bàrbara Genís Banal

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Bàrbara, si els textos sobre la màgia i la por, són textos diferents i valia la pena llegir-los bé per entendre'ls.
      Segur que has fet una molt bona feina. En podrem parlar!
      Fins aviat!

      Carrie

      Elimina
  19. Hola Carrie,
    he sabut resoldre bé els exercicis. M'ha anat molt bé per repassar. El que m'ha costat més a set el 7. La resta no m'han costat gaire.
    Júlia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Béeee Júlia! Com tu dius no eren exercicis complicats. Pot ser el número 7 era el que calia dedicar-hi més temps. Degur que has fet una molt bona feina!

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  20. Hola Carrie, he pogut realitzar molt bé els exercicis i m'han servit per repassar. Els textos m'han agradat molt i els he trobat molt interessants. Els exercicis molt bé tots a part del 7 que m'ha costat una mica més.
    Sara Vayreda

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Sara! Segur que has fet una molt bona feina. Si, l'exercici 7 era el que més estona hi haviem de dedicar. Saber com s'organitza el etxt sempre ens costa un xic més.

      No dubto, gens ni mica, que l'has fet bé, ho sé perquè t'esforces!

      Carrie

      Elimina
  21. Hola Carrie, ja he fet tots els exercicis. Els textos m'han semblat molt interessants, ja que no acostumo a llegir sobre temes espirituals també m'han anat molt bé per refrescar la memòria l'exercici 7 ha estat el més complicat, però al final ja l'he entès!!!

    Gràcies.

    Blanca Juanola

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Blanca! Qué bé que t'hagin agradat els textos. Si com dius l'exercici 7 calia estar-hi una estona amb més atenció... però com molt bé has dit, us ha anat bé per repasasr l'organització del text. Segur que l'has fet molt bé!

      Estem en contacte.

      Carrie

      Elimina
  22. Hola Carrie!
    Jo ja he fet tots els exercicis del text expositius, m'han anat bastant bé. El que m'ha costat més de resoldre, com els meus companys i companyes, ha estat el 7.
    Moltes gràcies, Isona Coma

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Isona! Gràcies per fer els exercicis... Estic mnolt contenta. Si com molt bé dius l'exercici 7 era complicat. Requeria atenció... L'organització de les idees d'un text, analitzar l'estructura... sempre és més complicat.
      Estic segura que ho has fet bé!

      Carrie

      Elimina
  23. Jo oh he trovat una mica difícil, per crec que oh he fet be.
    JAMAL KARROUCHI

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Jamal de fer els exercicis. L'esforç que has fet cal valorar-lo molt.
      Sobretot ves fent la feina i si alguna cosa no ho saps fer m'ho dius.
      Gràcies per haver fet els exercicis!

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  24. Bones Carrie,
    M'han agradat molt els dos textos, però el que més m'ha agradat ha set Es presenta la por. Respecte les activitats, no he tingut dificultats, ja que m'he introduït facilment dins el relat. Tot i això si que és veritat que l'activitat 7 m'ha resultat més complicada.

    Núria Coll Almazán

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Núria. Si els textos t'agraden és més fàcil treballar-los. M'encantaria poder-los comentar tots junts a la classe ... però de moment no ho podem fer.
      Si Núria l'exercici 7 era el més complicat de fer... Segur que l'has fet super bé!

      Estem en contacte

      Carrie

      Elimina
  25. Jo he fet també tots els exercicis tot i que he tingut alguna dificultat amb l'exercici 7, els altres exercicis m'han semblat més fàcils.
    Ha sigut xulo de fer, almenys per a mi,i així anem recordant com es fan els textos expositius.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Ferran! Contenta que hagis fet els exercicis. Si tens raó l'exercici 7 era un xic complicat, però segur que t´has esforçat molt en fer-lo bé.

      Salutacions i fins aviat!

      Carrie

      Elimina
  26. Hola Carrie, are estava repasant els exercicis del text expositiu, crec que en general han set bastant facils, m'ha agradat veure com el text de la màgia analitzava mites i creences antigues amb ulls cientifics. M'ha costat una mica entendre l'enunciat de l'exercici 7. El que si que m'ha semblat curios es que per exemple el text 3 al principi no em semblava expositiu, tot i cumplir amb tots els requisits.



    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Guillem... ull crític, això m'encanta, ja ho saps que si!
      L'exercici 7 era el més complicat, calia parar atenció en fer-lo. Segur que l'has fet super bé i a més l'has analitzat amb un criteri crític constructiu.
      Estem en contacte!
      Carrie

      Elimina
  27. Hola Carrie!
    He fet tots els exercicis i han estat bé, no eren molt difícils però n'hi ha hagut algun de màgia que m'ha costat una mica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé Jan, estic segura que has fet una bona feina!

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  28. Hola Carrie,
    ara que he fet tots els exercicis, ja sé més cosa sobre la màgia. Hi ha un exercici en concret que m'ha costat més, ha set l'exercici 7, però després de repassar els meus apunts i llegir-me'l un altre cop l'he sabut fer fàcilment. A més a més he hagut de llegir-me el primer text unes quantes vegades perquè no l'havia entès.
    LAIA VAQUERO

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Laia! Doncs has fet una bona feina. Interessant que hagis repassat els apunts, ja que similar a l'exercici 7 n'havien fet un parell.
      Segur que has fet molt bona feina!

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  29. Hola Carrie!
    En general tots els exercicis els he trobat fàcils i sense cap dificultat, però sí que n'hi ha hagut un en concret que m'ha costat més. Aquests exercicis m'han servit molt per repassar i no perdre el fil de tot el que estàvem fent.
    LAIA MOLINÉ

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Laia! Just l'activitat estava pensada per no perdre el fil... Gràcies per dir-ho.
      L'exercici 7 era una mica complicat, però amb paciència i concentració podieu fer-lo bé! Segur que tu ho has fet!

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  30. Hola Carrie!
    En general és exercicis han set fàcils, però el 6 i el 7 he tingut més dificultats però al final m'he en sortit amb ajuda de Google.
    Júlia Pujol

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé Júlia has buscat recursos i això és interessant! Si els exercicis 6 i sobretot el 7 eren un xic més complicats, però segur que els has fet molt bé.

      Estem en contacte maca!

      Carrie

      Elimina
  31. Carrie he fet els exercicis tots m'han anat molt bé menys l'exercici 7 que ha set el que m'ha costat més.

    Cesc Rovira

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé Cesc!

      Si els exercicis no eren complicats. Bé hi havia l'exercici 7 que costava un xic més... però amb paciència i pensant una mica e spodia fer. Segur que l'has fet super bé!

      Estem en contacte

      Carrie

      Elimina
  32. Hola Carrie!!
    Ja he acabat tots els exercicis i m'han anat força bé en general. El text 2 m'ha estat més difícil de comprendre que l'altre. Sobretot m'ha costat de fer l'exercici 7. He buscat a internet de què es tractava i l'he pogut entendre millor.

    Gina Darné

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Gina! M'encanta quan davant de la dificultat busque estratègies per resoldre-ho. Avui en dia tenim molta informació a la xarxa que ens va super bé. Si l'activitat 7 era la més complicada, ja que et demanava com s'organitzaven les idees del text i calia analitzar-lo, començant per l'estructura. Segur que ho has fet molt bé!

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  33. Hola Carrie,
    he acabat de fer els exercicis del text expositiu, en general m'han anat bé. Amb els que he tingut més dificultat han estat l'exercici 7 de màgia i el text 2 que també m'ha costat d'entendre. Així doncs li he demanat ajuda a la meva germana perquè m'ho expliques i després ja ho he entès.
    M'ha anat molt bé fer els exercicis!

    Maria Montanyà

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Maria! Si l'exercici 7 era un xic difícil, que bé que la teva germana te l'hagi explicat... ella també en va fer d'exercicis del Text Expositiu, potser amb el mateix text, ja que és un text que m'agrada molt i el vaig repetint.
      Segur que has fet super bé els exercicis.

      Estem en contacte

      Carrie

      Elimina
  34. Hola Carrie.
    He fet els exercicis,m'ha costat moltissim,peró que moltissim el exercici 7.
    Peró tot lo altre m'ha sigut menys complicat i uns molt facils.Peró en general m'ha anat bastant bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Fatu, pel que veig t'has esforçat molt segur que si...

      Per fer l'exercici 7, et cal esbrinar l'estructura del text i veure que seria la introducció, el desenvolupament i la cloenda... desprès ja veuràs de seguida com s'ha organitzat.

      Ànim!

      Etsem en contacte!

      Carrie

      Elimina
    2. Hola Carrie.
      Ja he acabat els exercicis que ens vas dir i els textos m'han semblat mol emotius, pero l'exercici 7 m'ha costat pero al final hu he aconsegit.

      Elimina
    3. Hola Jordi!
      VIgila que ho has publicat com si donessis una resposta a la Fatu.
      Bé me n'alegro que hagis fet els exercicis. I veig que, com gairebé tots els teus companys l'exercici 7 t'ha resultat complicat!
      Si vols em passes un correu i te l'explico!
      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  35. Hola carrie ja els he pogut acabar tots pro m'han costat bastant.

    Mahamadou Sumareh.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bone Hulk... Cada vegada que veig el nom de HUlk em despisto... Sort que signes el comentari.

      Bé si has fet els exercicis. Espero que els hagis pogut fer tots, ja sé que amb alguna dificultat, però el més important és esfrrçar-se i ser responsable!

      Vinga sempre endavant!

      Carrie

      Elimina
  36. Hola Carrie,
    Ja he acabat els exercicis del text expositiu. La majoria han set fàcils menys el 7. Però en general bé.

    Anna Puig

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Anna! No ho dubtava que els resoldries! Si l'exercic 7 era més complicat. Calia llegir bé el text i fer un anàlisis de l'estructura.
      Segur que ho has fet genial!
      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  37. Hola.
    He fet els exercicis i m'han semblat una mica estranys sobretot els del primer text.
    Però pel que fa als execris, me n'he assortit prou bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Martí! Que bé que tinguis la tasca realitzada. Bé eren exercicis sobre text expositiu que ja els havíem fet de similars aclasse. Fixa't que el que et demanava era analitzar els textos, que en certa manera eren semblants. màgia i por...
      Imagino que els has fet bé...segur que sí!
      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  38. Hola Carrie jo ja he fet els exercicis crec que me equivocat amb 2 però en general m'han semblat bastant facils.
    Eloi Rigall

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Eloi! Bé per hevar-los fet, quan em dius que t'ahs equivocat amb el 2, imagino quevols dir el 2n exercici que en realitat és el número 7. Si aquest exercici calia poasr-hi atenció. Si vols m'envies un mail i et resoldré els dubtes que et pugui generar l'activitat... així el pots resoldre bé.
      Ja em diràs!
      Estem en contacte

      Carrie

      Elimina
  39. Hola Carrie!
    Ja he fet els exercicis que ens has proposat. Casi tots m'han estat fàcils, tot i que el 7 m'ha costat una mica d'entendre i de fer-lo, però he aconseguit fer-ho lo més bé que he pogut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Amat!
      Genial que els hagis fet! Si coincideixes amb els companys que el 7 era més complicat, i és cert! Era un exrciic per posar-hi atenció i que requeria fer més d'una lectura al text.
      Segur, però, que l'has fer super genial!
      Estem en contacte.

      Carrie

      Elimina
  40. Hola, en general els exercicis han sigut fàcils menys el 7 que he tardat bastant més a acabar-lo. Però, en general, bé.

    Isona Escoda

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Isona! Segur que els has fet super bé.
      Si l'exercici 7 era el "més complicat" Si llegeixes els comentaris dels companys veuràs com tots coincidiu. Era qüestió de pensar amb l'estructura i analitzar-la i això costa un xic.
      Recordes com vam fer el text de "La Pesta Negra" doncs l'exercici era similar a aquest...

      Estem en contacte.

      Carrie

      Elimina
  41. Hola Carrie he fet alguns exercicis i el que més m'ha costat hi ha set el execici 6,per lo altre més o menys bé.

    HARKRRISH SINGH

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Krish, com va tot! Estic contenta que hagis fet els exercicis. Dius que el més complicat o que hi has hagut de dedicar més atenció és el número 6, a en Joan M. també li va passar que per ell va ser el més complicat. Si et sembla li pots preguntar com ho v afer ell per resoldre'l. Si em passes un mail dient.me on vas trobar la complicació, te la podré aclarir. Ho fas?

      Vinga, estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  42. Hola carrie els exercicis han anat bé, algun a set mes difícil peró han set rapits de fer.

    Joel Amat Cañas

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Joel, que bé que em deixis el teu comentari. Estic molt contenta! M'hauries de dir si per tu l'exercici més complicat va ser el 7. Així en una connexió us el podré explicar... o bé vas trobar algun altre exercici que també et va resultar difícil de fer.

      M'ho passes amb un mail!

      Moltes gràcies!

      Carrie

      Elimina
  43. Hola Carrie,
    m'han anat bastant bé els exercicis poder el que m'ha costat més és el 7 però la resta bé.
    Queralt Coves

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Queralt! Que bé que hagis fet els exercicis. Si l'exercici 7 era un xic, només un xic, xic... més complicat. en aquest exercici calia reconèixer l'estructura de text i rdactar només amb SN la idea principal de cada subapartat de l'estructura.
      Saps què penso, que t'has esforçat i segur que l'has fet bé...n'estic segura!!!

      Estem en conatcte Queralt!

      Carrie

      Elimina
    2. Bones Carrie, els exercicis m'han anat bé, en alguns he tingut més dificultat que d'altres però en general tot bé.

      CRISTIAN VESTE CONSTANTIN

      Elimina
    3. Hola Cristian, Vigila que has escrit el comentari en la mateixa entrada que la Queralt, i no et trobava...
      Bé que hagis fet els exercicis i que t'hagin sortit bé. Suposo que l'exercici que t'ha portat més dedicació ha sigut el número 7. era una mica més complicat!

      Estem en contacte

      Carrie

      Elimina
  44. Hola Carrie he acabat tots els exercicis i m'han semblat que estan bé pro l'exercici set he trobat que era una mica més complicat que els altres

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé Sergi, me n'alegro que hagis fet els exercicis. S'i, tens raó l'exercici 7 era un xic més complicat. Havíem d'analitazr l'estructura del text i això costa un xic. Tot i que tu amb la capacitat d'anàlisi que tens estic segura que l'has fet molt bé.
      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  45. Hola Carrie
    Els exercicis m'han anat bastant bé potser l'exercici numero 7 m'ha costat una mica però en general tot bé.
    Marta Prada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Marta! Genial. Si done suna ullada als comentaris, veures que qui més, qui menys s'ha queixat de l'exercici 7. Sí, és cert que era el méscomplicat. Sempre que s'ha de fer un anàlisi de l'estructura d'un etxt, doncs resulta lleugereamnet complicat!

      Estem en contacte.

      carrie

      Elimina
  46. Els dos textos m’han set fàcils de comprendre tot i tractar d'un tema que desconeixia bastant, els esperits. En la meva opinió el text 3 s'apropa molt més a la realitat i per aquest motiu m’ha agradat més que el text 2, després de llegir he pogut realitzar tots els exercicis sense cap problema, encara que en l'exercici 7 m'hi he hagut de parar a pensar una estona.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Jana! Genial. M'encanta el comentari que fas dels dos textos. Si el text de la màgia és molt bonic.
      veig que com tothom l'exercici 7 t'ha resultat un xic complicat, però segur que l'has fet molt bé!

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  47. Hola Carrie,
    Les tasques proposades les he realitzat i he trobat els exercicis molt interessants. Penso que és un punt de vista diferent de veure les coses, però el trobo molt interessant. Els exercicis els he trobat fàcils tot i que el 7 ha estat el més complicat per mi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Dan, bona feina! Per com t'expliques veig que has realitzat la tasca a consciència. Em comentes que l'exercici 7 t'ha resultat més complicat. Si, era un xic més complicat, però es podia fer bé! Segur que ho has fet genial!
      Estem en contacte!
      Carrie

      Elimina

  48. Hola, Carrie ja he acavat la feina proposada sobre el text expositiu i no he tingut especial dificultat tot i que en alguns mes que en altres.

    Alex Blasco

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé Àlex! No m'especifiques quins han estat més complicats...suposo que el 7...

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  49. Hola Carrie!
    Ja he fet tots els exercicis i han estat bé tot i que el set m'ha costat una mica. En general tot bé.
    Guillem Verdejo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Guillem, m'agrada molt quan dius que en general tot bé... Imagino que el número 7 ha estat més complicat.
      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina