dimecres, 18 de març del 2020

Repassem l'accentuació

Bon dia!

Repassem l'accentuació.

Tres passes a seguir:

1.- Escoltar el vídeo:


2.- Anar a la plataforma eleven.

3.- Obrir l’Annex 2: L’accentuació.

4.- Pots fer els exercicis de les pàgines: 7, 12, 15, 18, 21, 25, 27 i els del llapis. Es fan tots a l’ordinador i recorda, ets tu qui els fas i ets responsable de fer-los.

5.- Em pots confirmar en el mateix blogg “llegeixo, escric....” és a dir aquí mateix, si els has fet i com ha anat. Obres un comentari i ho escrius.

Moltes gràcies per la feina feta!






70 comentaris:

  1. Carrie, he realitzat, els exercicis de la plataforma eleven de l'accentuació.

    En general m'han sortit força bé. He notat que el que m'ha costat un xic més ha estat decidir si la paraula anava en dièresi o no. Tot lo altre molt correcte.

    MARINA SERRET GUSSINYER

    ResponElimina
    Respostes
    1. Qué bé Marina! Estic contenta que vagis fent la feina que et recomanem!

      Aprofita per llegir eh? i ... mirar sèries també que n'hi ha de molt interessants.

      Anem estant en contacte!

      Carrie

      Elimina
  2. Els exercicis m'han agradat molt ja que m'han ajudat molt a practicar alguns aspectes importants de l'accentuació.
    M'han ajudat molt a no fer tantes faltes ortogràfiques!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Pol! Aprofita també per llegir eh?

      I mirar reportatges i alguna que altra sèrie, algunes són molt interessants.

      Estem en contacte

      Carrie

      Elimina
  3. Jo ja he fet tots els exercicis del llibre i del llapis. Amb el vídeo m'ha set més fàcil fel-se, toti que no han set pas molt difícils.

    Anna Puig

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Anna! millor estat, també s'admet sigut...

      Aprofiata també per llegir eh?

      Estem en contacte

      Carrie

      Elimina
  4. Hola carrie jo he fet els exercicis, m'ha hanat bastan be, però en algun no he tret bona nota.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Joel! Ànim que val la pena fer l'esforç de treballar. Estic molt contenta que hagis fet els exercicis.

      Llegeix una mica també ... allò que més t'agradi... val?

      Estem en contacte

      Carrie

      Elimina
  5. Aquests exercicis no eren molt difícils perquè l'accentuació ho hem treballat en molts de cursos diferents, però sí que hi avien exercissis més difícils que altres, en general m'han anat bé.

    Jan Cruz Arjona

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé Jan! Com tu molt bé has dit, l'accentuació es trebalal en molts cursos. Bona feina!

      Carrie

      Elimina
  6. He fet dels exercicis i m’han anat bé però a la pàgina 21 i 27 m’han costat molt més.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé Oriol! Que contenta estic que hagis fet els exercicis. Aprofita per llegir i/o escriure una poesia d'aquelles tan boniques que tu saps fer.

      Estem en contacte.

      Carrie

      Elimina
  7. Hola Carrie, he pogut fer els exercicis sense cap problema, bé algun m'ha costat però la resta tot bé!
    Queralt Coves

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Queralt! Repassar l'accentuació sempre va bé.

      Bona feina! recorda també de llegir un xic!

      Fins aviat!

      Carrie

      Elimina
  8. Hola Carrie, en general he pogut anar fent tot bé i sense problemes. El que més m'ha costat ha estat distingir si els accents de la o anaven oberts o tancats. També m'ha costat una mica les dièresis tot i que al final he aconseguit obtenir bons resultats.

    ResponElimina
  9. Hola Albert, que bé que aneu treballant. Ja veus que són exercicis de repàs, que sempre va bé.

    Albert és important que també llegeixis, sé que ja ho fas... veritat?

    Una abraçada i estem en contacte.

    Carrie

    ResponElimina
  10. Carrie he pogut fer els exercicis sense cap problema i també estic llegint un conte de casa

    Cesc Rovira

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé Cesc. Has fet els exercicis i vas llegint! És genial!

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  11. Hola Carrie, els exercicis de les pàgines 7-12-15-18-21-25-27 i els 8 exercicis del llapis m'han set fàcils de realitzar encara que per aconseguir totes les respostes correctes cal parar-se a pensar en algunes de les paraules, a vegades són excepcions o paraules que no utilitzem gaire diàriament.
    Com a prova de la realització dels exercicis he fet una captura de pantalla de l'avaluació de cada exercici i les he penjat en un document de Drive.

    ResponElimina
  12. Genial Jana. Bona feina!
    Com tu molt bé has dit es bo parar-se a pensar allò que estàs fent. Bona idea guardar-los al drive.

    Vinga estem en contacte.

    Carrie

    ResponElimina
  13. Hola Carrie, he fet tots els exercicis sense dificultat. He notat que em costen d'entendre les dièresis, per aquest motiu he hagut de pensar més en les paraules que em posaven en els exercicis de la pàgina 21 i en l'exercici 7 del llapis. M'he llegit de nou la teoria de la plataforma i ara ho entenc millor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Gina! De fet la dièresi és més complicada. Molt bé que t'hagis llegit la teoria, així has fet una molt bona feina.

      Estem en contacte.

      Carrie

      Elimina
  14. Hola Carrie, no he tingut cap problema amb els exercicis, ni els 8 del llapis ni els de les pàgines 7-12-15-18-21-25-27, això si, en alguns exercicis he hagut de parar a pensar, ja que no són paraules que almenys jo faci servir molt sovint, els anava a penjar en un doc de drive però no em funciona la tecla de impr pany així que no ho he pogut fer.
    A quasi tots he tret 100% excepte en algun que l'he hagut de repetir però finalment ho he aconseguit amb facilitat.
    Com ja et vaig dir estic llegint molt a casa, ja que m'ajuda a distreure'm i a què sem passi més de pressa el temps.
    Nicol Doblas

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Nicol!
      Molt bé per esforçar-te en fer els exercicis... i en tornar-los a repetir sinó et sortien prou bé. No et preocupis sinó pots imprimir pantalla, el que vull és que sigueu responsables de fer-los i sé que tu ho ets i molt!
      Continua llegint maca!

      Estem en contacte.

      Carrie

      Elimina
  15. Hola Carrie, ja he fet els exercicis. En general m'han estat fàcil, tot i que els exercicis de la dièresi m'han costat una mica igual que els accents de la o, però al final els he tornat a fer i he tret bons resultats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé Amat, me n'alegro que ho hagis fet. Important repetir-los siní surten bé. Això se'n diu responsabilitat del propi aprenentatge.

      Genial. Estem en contacte.

      Carrie

      Elimina
  16. Hola Carrie, ja he realitzat els exercicis que ens has dit. Alguns exercicis a la primera ja m'han sortit tots bé, però n'hi ha que he hagut de pensar-los bastant. El vídeo m'ha ajudat bastant per fer els exercicis.
    M'han semblat molt interessant fer aquest tipus d'exercici, perquè havíem de completar amb paraules que utilitzem en el nostre dia a dia i que a vegades no sabem com s'escriuen ni com s'accentuen i m'ha anat molt bé fer aquests exercicis.

    ANNA GELIS QUINTANA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé Anna! Estic molt contenta que hagis fet a consciència els exercicis. Repassar l'accentuació va molt bé.

      Genial!

      Estem en contacte

      Carrie

      Elimina
  17. Hola Carrie, he fet tots els exercicis que ens has demanat. He tingut alguna dificultat a l'hora de ficar les dièresis. Els altres exercicis han anat força bé.
    Marta Prada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Marta! Si els exercicis de la dièresi són més dificultosos, però segur que t'han sortit ja que hi poses esforç en tot el que fas.

      Anem estant en contacte.

      Carrie

      Elimina
  18. Hola Carrie!
    He fet tots els exercicis i m'han anat molt bé per repassar la gramàtica.
    En general m'han anat tots força bé, tot i que m'ha costat distingir l'accent obert o tancat de la "o" i les dièresis d'algunes paraules.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Isabe! Si a nosaltres ens costa distingir l'accent obert i/o tancat de la o, és degut al nostre parlar...
      És cert que la dièresi és complicada, però mica en mica ho anem aprenent tot.

      Estem en contacte.

      Carrie

      Elimina
  19. Hola Carrie, els exercicis no han sigut gaire difícils de fer, en general m'han anat bé.

    Cristian Veste

    ResponElimina
  20. Hola Cristian! Que bé que hagis fet els exercicis. Val la pena treballar i continuar mantenint contacte amb les matèries.
    Contenta que els exercicis no t'hagin resultat complicats.
    Llegeixes?

    Estem en contacte!

    Carrie

    ResponElimina
  21. Hola Carrie, els exercicis han set una mica difícils i m'he hagut de repassar unes quantes vegades les normes d'accentuació però al final he aconseguit fer tots els exercicis amb un 10. Aquests exercicis m'han anat molt be per repassar les normes d'accentuació i crec que no s'hem tornaran a oblidar mai més.

    ResponElimina
  22. Ostres que bé Pol!

    Que contenta que els hagis fet tan a consciència. Val la pena repassar accentuació, ortografia... així quan escrivim ho fem millor.

    Segueix així!

    Carrie

    ResponElimina
  23. Hola Carrie

    He fet els exercicis que ens has proposat, en general tot bé. M'estic llegint la piràmide Vermella, us el recomano.

    David Trisan

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola David! Genial que hagis repassat la puntuació. Em dius que t'han anat bé. Els de la dièresi també?, aquests eren una mica més difícils.

      Quan hagis llegit el llibre ens el comentaràs a l'entrada Llegim?

      Moltes gràcies David!

      Estem en contacte.

      Carrie

      Elimina
  24. Hola Carrie, els exercicis que he hagut de realitzar de la plataforma eleven no m'han estat difícils de realitzat tot i que l'exercici de la dièresi ha estat el que més m'ha costat i m'he hagut de parar a pensar bastant i també he hagut de tornar a revisar els apunts de la plataforma eleven, ja que m'ha costat de distingir si la paraula anava o no amb dièresi. Però els altres m'han resultat fàcils de realitzar-los.

    ALÈXIA SERRET

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oléeeee que bé Alèxia! Genial que hagis fet els exercicis i que hagis hagut de repasasr la teoria. Molt bé, continua treballant amb ganes.

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  25. Hola Carrie, els exercicis m'han anat molt bé per repassar. He tret tot 10 però n'hi ha hagut algun que m'ha costat una mica.
    En general eren fàcils.
    Júlia Canudas

    ResponElimina
    Respostes
    1. Geniaaaaal Júlia! Fa tanta il·lusió veure que feu la feina...
      Segueix treballant amb ganes!

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  26. Hola Carrie,
    els exercicis que ens has proposat de fer, no m'han resultat gaire complicats. Els he fet amb facilitat i bastant ràpid. Potser sí que en alguns m'he parat a pensar però en general han sigut fàcils. També molt entretinguts de fer.
    Sara Vayreda

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Sara... estic contenta que hagis fet bé els exercicis. Fer una mica de repàs sempre va bé.
      Genial que deixis el comentari en el blogg.

      Segueix trebalalnt maca!

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  27. Hola Carrie, per fer els exercissis, avanç m'he hagut de mirar les normes. Els d'accentuació m'han anat molt bé. Els exercissis que havíem de saber cap on anava l'accent, m'han costat força i els de la dièresi també.

    Bàrbara Genís Banal

    ResponElimina
  28. Hola Bàrbara, que bé que hagis repassat les normes... així sense adornar-te'n vas estudiant. Genial, continua així maca.

    Els de la dièresi sempre són complicats...

    Estem en contacte!

    Carrie

    ResponElimina
  29. Hola Carrie,
    he fet els exercicis que ens has proposat fer i m'han resultat bastant fàcil. Però sí que s'ha de dir que n'hi ha alguns en el que he hagut d'estar més atenta, sobretot en els de posar accent a la (e), ja que sempre m'ha costat i en general tot bé.

    LAIA VAQUERO DOMÈNECH

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Laia! Genial que hagis fet els exercicis. Ja veus que cada dilluns i cada dimecres us anem suggerint feina per fer.

      Espero que al final l'accent obert o tancat de la e t'hagi sortit bé... Segur que si!

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  30. Hola Carrie, he fet els exercicis, m'han anat molt bé per repassar la gramàtica. Hi han alguns exercicis que m'han costat però en general m'han anat tots molt bé.

    Berta Cargol

    ResponElimina
  31. Hola Berta! Quina il·lusió que hagis fet la feina. Me n'alegro que t'hagi anat bé per repassar. Espero que vagis fent els diferents exercicis que propossso.

    Estem en contacte!

    Carrie

    ResponElimina
  32. Hola Carrie, he fet tots els exercicis que ens has ficat, en general els he trobat una mica fàcils tots, però sí que n'hi ha algun que m ha sigut una mica més complicat que els altres, però en general m'he n'he assortit de tots.

    Laia Moliné

    ResponElimina
  33. Molt bé Laia! que bé que els hagis fet i t'hagin servit per repassar.

    Genial que t'hagin sortit bé.

    Carrie

    ResponElimina
  34. Hola Carrie, ja he fet tots els exercicis que ens vas posar, en general m'han semblat molt fàcils però m'han ajudat a estar una mica més entretingut a casa, espero que tot s'acabi aviat.

    Arnau Casanovas

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Arnau! Genial que hagis repasast l'acacentuació. Fins aviat!

      Carrie

      Elimina
  35. Hola Carrie, he fet tots els exercicis i generalment m'han anat molt be, els he fet bastant ràpid i amb facilitat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Aisa, els exercicis eren per fer una mica de repàs de l'ortografia.

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  36. Hola Carrie, els exercicis els he trobat bastant fàcils, casi tots els exercicis els he fet a la primera amb bona nota, tot hi que algun que m’he tingut que repassar les normes. Jo crec que repasar aixo m’ha anat molt bé perquè moltes vegades m’oblido els accents però crec que despres d’aixo no em tornaré a oblidar mai més dels accents.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Dan! M'encanta quan dius que no et tornaràs oblidar dels accents. T'encoatjo aconseguir-ho.

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  37. Hola Carrie, m'ha anat molt bé repassar l'accentuació, encara que l'haguem treballat a cada curs crec que sempre hi han coses a millorar. En general m'han anat força bé tots els exercicis i els he fet sense problemes.

    Maria


    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Maria! Que bé que n'hagis tret profit i que els exercicis t'hagin servit per repassar.

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  38. Hola Carrie ja he fet tots els exercicis, en general m'han anat molt bé el que més m'ha costat ha estat distingir accents oberts i tancats i les dièresis tot i això crec que m'ha anat molt bé per les faltes ortogràfiques.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Blanca! l'objectiu de l'activitat era fer un repàs d'ortografia. Em penso que ho hem aconseguit!

      Fins aviat!
      Carrie

      Elimina
  39. Hola Carrie els exercicis m'han anat més o menys bé, peró en alguns he tret mala nota.

    HARKRRISH SINGH

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Krish, el més imporatnt és que els hagis intentat fer... que t'esforcis i que et serveixin per progressar en la ortografia.

      Estem en contacte!

      Carrie

      Elimina
  40. Hola Carrie, he fet tots els exercicis que ens has proposat i m'han anat molt bé per repassar els accents. Però a mi em costa una mica els accents de la "o", però crec que això a tots els garrotxins. jajaja

    CARLA SOLER RUBIÓ

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carla,
      Si tens raó, distingir la o oberta de la o tancada a nosaltres ens és difícil... sempre diem o. fixat que quan diem però en realitat diem "pro".

      El que si és cert és que els exercicis han anat bé per fer un repàs. Cert no?

      Vinga garrotxina estem en contacte

      Carrie

      Elimina
  41. Guillem Verdejo
    Hola Carrie ja he fet tots els exercicis, en general m'han anat molt bé per repassar. Tot i que algunes coses com les dièresis m'han costat més que d'altres.

    ResponElimina
  42. Hola Carrie,!
    Jo acabo d'acabar ara mateix els exercicis, i com podràs veure l'ultim exercici és un dels que he tingut més dificultats en fer-lo.
    Però en canvi els altres m'han semblat més (fàcils) de fer.

    Ferran S.

    ResponElimina
  43. Hola Carrie
    He fet els exercicis i l'ultim exercici he tingut mes dobtes i als altres m'ha anat bastan bé.

    ResponElimina
  44. Jordi, aquest exercici no s'havia de fer. Ja estava tancat. Ara et toca fer els altres que et vaig passar.
    No t'has equivocat amb els de castellà?

    Et passo un correu.

    Crrie

    ResponElimina